نصب و راه اندازی ویپ VOIP ، تلفن گویا

تکنولوژی ویپ (VOIP) و یا صوت بر پایه پروتکل IP امکان استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت را به عنوان بستر مخابراتی جهت برقراری مکالمات تلفنی فراهم می نماید. سیستم های تلفنی ویپ (VOIP) از فنآوری دیجیتال استفاده می‌نماید و در مقابل خطوط تلفن سنتی یک ارتباط آنالوگ محسوب میشد. پیشرفت شگفت انگیز فناوری در تلفن‌های مبتنی بر شبکه با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. به عنوان مثال برای شرکت ها سازمانها و موسساتی که دارای بیش از یک شعبه هستند ، نصب و راه اندازی ویپ امکان برقراری ارتباط بین شعب را میسر میکند که هر کدام از این شعب نیز میتوانند برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP باشند. با استفاده از تکنلوژیVOIP دیگر فرقی بین پرسنل شعب با پرسنل دفتر مرکزی شرکت از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

شرکت خدمات مهندسی دانیار با تجربه‌ای 10 ساله در ارائه‌ی خدمات نصب و راه اندازی ویپ جزء اولین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ در سطح کشور میباشد که با بهره‌گیری از کادری متخصص و پیشرو در تکنولوژی‌های روز دنیا،امکان ارائه‌ی راه‌حل‌های متنوع در زمینه‌ی انتقال صوت و تصویر بر روی بستر شبکه و همچنین سیستم‌های ارتباطات یکپارچه را فراهم نموده است.

شاخصه های شرکت خدمات مهندسی دانیار در زمینه خدمات نصب و راه اندازی ویپ (VOIP)


10 سال سابقه در نصب و راه اندازی ویپ

10 سال سابقه در ارائه خدمات نصب و راه اندازی شبکه

پر سابقه ترین ارائه دهنده خدمات تلفن بین الملل خصوصی در کشور(TEL4TEL)

استفاده از تجهیزات با کیفیت با گارانتی معتبر

بهره مندی از متخصصین و کارشناسان فنی با سابقه در زمینه نصب ویپ VOIP

پشتیبانی و نگهداری رایگان

پشتیبانی 7*24 جهت سرور های ویپ

تعرفه های مناسب و رقابتی

027-settings-2

 

قابلیت ها و امکانات

مدیریت متمرکز و ساده با رابط گرافیکی تحت وب

اتصال دفاتر مختلف و یکپارچه سازی سیستم تلفنی با ویپ

امکان تعریف سطح دسترسی به خطوط شهری و داخلی

توسعه آسان و افزایش ظرفیت

کنفرانس‌های صوتی و تصویری

049-settings

ماژول فکس


فکس سرور بدون نیاز به دستگاه فکس

تعریف فکس اکانت به ازای هر داخلی

امکان ارسال فکس به صندوق پستی کاربر

امکان Fax to Mail و Mail to Fax

امکان ارسال فکس گروهی

025-faq

مانیتورینگ

مشاهده وضعیت داخلی ها و Agent ها در سیستم

مشاهده تماسهای موجود در صف امکان شنود در حین مکالمه بدون اطلاع افراد ضبط کامل کلیه مکالمات و شماره های گرفته شده امکان ورود به مکالمات
033-earth

ماژول کال سنتر (Call Center)


قابلیت کارکرد در دو حالت Incoming , Outgoing

امکان برقراری تماس اوتوماتیک با مقاصد مختلف

امکان پخش تماس های ورودی در صفهای مورد نظر

امکان ورود Agent ها از طریق Web Console

050-call

منشی تلفنی دیجیتال (IVR)


امکان ایجاد IVR چند زبانه از جمله زبان فارسی

ایجاد منشی دیجیتال IVR چن مرحله ای

دسترسی به از داخل به خارج PBX

تعریف PIN جهت دسترسی به مقاصد خاص

امکان تعریف حالات مختلف شبانه روز

036-speak

قابلیت عمومی


صندوق صوتی نامحدود (Voice Mail)

گزارش گیری از جزئیات تماس ها (CDR)

ضبط مکالمات (Call Recording)

سیستم انتظار مکالمه (Call Waiting)

سیستم انتقال تماس(Call Forwarding)

✅پشتیبانی از حداکثر ۴۵۰ داخلی با توجه به نوع روتر
✅امکان گذارش گیری با استفاده از فرمت CDR
✅امکان اعمال محدودیت و تعریف دسترسی به ازای هر داخلی
✅امکان یکپارچه سازی با نرم افزار Microsoft CRM , Outlook
✅امکان کنفرانس صوتی تا ۸ شرکت کننده
✅قابلیت به کارگیری سرویس صندوق صوتی
✅امکان تبدیل بین کدک های G723,G729a,G711, و …
✅امکان پشتیبانی از درگاه آنالوگ FXO,FXS و استاندارد های دیجیتال PRI , BRI
✅امکان ارتباط تصویری به صورت Station-to-Station

✅مدیریت و پردازش تماس ها
✅پشتیبانی تا ۳۰۰۰۰۰ داخلی
✅امکان ایجاد کلاستر جهت ‌Redundancy و Load Balancing
✅و بیش از 20 امکان دیگر …

خواهشمند است، جهت آشنایی بیشتر با امکانات سیستم تلفنی و اطلاع از هزینه‌های نصب و راه اندازی ویپ VOIP و دریافت پیش فاکتور با مشاورین فروش شرکت خدمات مهندسی دانیار تماس حاصل نمایید. 09209202385